SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II 54KM (benzyna) (2006 - 2008)

SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II 54KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2008 roku. SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 40 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II wynosi 54 KM. Silnik SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1198 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II osiąga moment obrotowy 108 Nm. SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 789 litrów. Wymiary samochodu: 4232 mm długości, 1646 mm szerokości, 1449 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II 54KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II 54KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 54 KM
Momen obrotowy 108 Nm
Pojemność skokowa silnika 1198 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II 54KM (benzyna)

Długość od 4232 mm do 4335 mm
Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1449 mm do 1465 mm
Masa własna 1075 kg
Masa całkowita 1590 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II 54KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Kierownica i drążek biegów skórzane 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Wysuwany schowek w konsoli pod radiem 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Szyberdach szklany, elektryczny 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 550 PLN
Instalacja radiowa + 8 głośników 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 250 PLN
Wyłącznik poduszki powietrznej 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Ogrzewanie przednich foteli 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Relingi dachowe 2007 - 2008 Standard
Spryskiwacze lamp przednich 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 500 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II 54KM (benzyna)

styczeń 2008 - sierpień 2008 36 540 PLN
styczeń 2007 - grudzień 2007 36 240 PLN
maj 2006 - styczeń 2007 34 740 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 HTP Active Sedan II 54KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 370 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Marzec zakończył się sporą niespodzianką - w Polsce najlepiej sprzedawał się SUV z Rumunii
Marzec na polskim rynku zakończył się sporą niespodzianką. Na pierwszym miejscu znalazła się Dacia Duster, budżetowy SUV z Rumunii. Za Dusterem uplasowały się modele, które zwykle dominują w rankingach sprzedaży.

Sprzedaż samochodów w Polsce - Yaris wyraźnie przed Fabią wśród klientów indywidualnych
W styczniu Toyota Yaris jako jedyna zbliżyła się do tysiąca rejestracji w Polsce. Japoński maluch wypracował sporą przewagę nad drugą Skodą Fabią i trzecim Fiatem Tipo.