SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I 64KM (benzyna) (2003 - 2004)

SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I 64KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2003 do 2004 roku. SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 47 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I wynosi 64 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 160 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 15,9 s. Silnik SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1198 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I osiąga moment obrotowy 112 Nm. SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I wynosi około 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 789 litrów. Wymiary samochodu: 4222 mm długości, 1646 mm szerokości, 1449 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I 64KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I 64KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,1 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I 64KM (benzyna)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 15,9 s
Prędkość maksymalna 160 km/h
Moc 64 KM
Momen obrotowy 112 Nm
Pojemność skokowa silnika 1198 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 165/70 R14
Rozmiar felgi R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I 64KM (benzyna)

Długość 4222 mm
Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość 1449 mm
Masa własna 1090 kg
Masa całkowita 1605 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I 64KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi stalowe 14 z ogumieniem 185/60 2004 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Wyłącznik deaktywujący poduszkę powietrzną 2004 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Instalacja radiowa + 8 głośników 2004 Standard (w pakiecie) 250 PLN
Airbag kierowcy 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2003 - 2004 Standard (indywidualny)
Kierownica i drążek biegów skórzane 2003 - 2004 Standard (w pakiecie) 900 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I 64KM (benzyna)

wrzesień 2004 41 170 PLN
grudzień 2003 - sierpień 2004 38 070 PLN
kwiecień 2003 - listopad 2003 38 070 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 12V Classic Sedan I 64KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.