SKODA Fabia Sedan

SKODA Fabia Sedan

SKODA Fabia Sedan

Model był produkowany od 2001 do 2008 roku. W tym czasie powstały 2 generacje tego modelu. SKODA Fabia Sedan to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 40 do 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu SKODA Fabia Sedan wynosi od 54 do 115 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 160 do 168 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 14,2 do 15,9 s. Silnik SKODA Fabia Sedan jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 1198 do 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia Sedan przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy SKODA Fabia Sedan osiąga moment obrotowy od 108 do 240 Nm. SKODA Fabia Sedan posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia Sedan to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie SKODA Fabia Sedan wynosi około 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia Sedan posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 789 litrów. Wymiary samochodu: od 3960 do 4232 mm długości, 1646 mm szerokości, 1449 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia Sedan

Ocena ogólna:
(12 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje SKODA Fabia Sedan

Zdjęcia SKODA Fabia Sedan

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.