SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II 95KM

SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II 95KM (benzyna) (2018 - obecnie)

SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II 95KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II to od 60 700 do 63 650 PLN.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II wynosi 95 KM. Silnik SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II osiąga moment obrotowy 160 Nm. SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4262 mm długości, 1732 mm szerokości, 1467 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II 95KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II 95KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 95 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II 95KM (benzyna)

Długość 4262 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1467 mm
Masa własna 1031 kg
Masa całkowita 1561 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II 95KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet SIMPLY CLEVER II 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 600 PLN
Pakiet SIMPLY CLEVER I 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
Pakiet Black 2019 - obecnie Standard
Pakiet Comfort Plus 2019 - obecnie Standard
System nawigacji sat. Amundsen (ekran 6,5, Bluetooth, gniazda SD/USB/AUX/Skoda Surround/2 głośniki) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Pakiet SIMPLY CLEVER II 2019 - obecnie Standard
Pakiet SIMPLY CLEVER I 2019 - obecnie Standard
Light and rain assist 2019 - obecnie Standard
Kamera ułatwiająca parkowanie 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Latarka w bagażniku 2019 - obecnie Standard

Ceny SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II 95KM (benzyna)

listopad 2019 - obecnie 63 650 PLN
lipiec 2019 - październik 2019 63 000 PLN
styczeń 2019 - czerwiec 2019 62 500 PLN
sierpień 2018 - grudzień 2018 60 700 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III II 95KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.