SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 90KM

SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel) (2015 - 2018)

SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2018 roku. SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 wynosi 90 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1422 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 osiąga moment obrotowy 230 Nm. SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4257 mm długości, 1732 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1422 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel)

Długość 4257 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1210 kg
Masa całkowita 1665 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Schowek pod fotelem kierowcy 2017 - obecnie Standard
1 Wyposażenie standardowe do uzupełnienia 2017 - obecnie Standard
1 Wyposażenie opcjonalne do uzupełnienia 2017 - obecnie Standard
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier perłowy 2018 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Światła do jazdy dziennej LED 2018 Standard (indywidualny)
Kierownica sportowa wielof. 3 ramienna skórzana el. chromowanymi i Piano Black z obsł. radia i GSM 2018 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Wykończenie wnętrza - Czerwony Cayenne 2018 Standard
Wykończenie wnętrza - Niebieski Jeans z dekorem Piano White na desce rozdzielczej 2018 Standard
Tuner radiowy cyfrowy DAB 2018 Standard (w pakiecie) 450 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel)

styczeń 2018 - październik 2018 76 050 PLN
kwiecień 2017 - grudzień 2017 74 860 PLN
styczeń 2017 - marzec 2017 74 850 PLN
czerwiec 2016 - grudzień 2016 73 850 PLN
lipiec 2015 - maj 2016 73 830 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda uruchamia internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać prawie 15 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Skoda Fabia w nowych wersjach - sportowa Black i wygodniejsza Comfort Plus
Skoda właśnie wprowadza nowe pakiety wyposażenia do oferty miejskiej Fabii. W konfiguratorze pojawił się sportowy pakiet Black i jeszcze bardziej komfortowa odmiana Comfort Plus.

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 370 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.