SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 105KM

SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 105KM (diesel) (2018)

SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 105KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2018 roku. SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 wynosi 105 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1422 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4257 mm długości, 1732 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1422 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 105KM (diesel)

Długość 4257 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1189 kg
Masa całkowita 1644 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2018 Standard (indywidualny)
Schowki pod fotelami przednimi 2018 Standard
Chromowana obwódka atrapy chłodnicy 2018 Standard
Felgi stalowe 14 z ogumieniem 175/70 2018 Standard
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2018 Standard (indywidualny)
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2018 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w pionie/poziomie 2018 Standard (indywidualny)
Trzecie światło STOP 2018 Standard
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2018 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2018 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 105KM (diesel)

styczeń 2018 - październik 2018 70 850 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TDI Clever Kombi III I 1.5 105KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.