SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 90KM

SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel) (2018)

SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2018 roku. SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 wynosi 90 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1422 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 osiąga moment obrotowy 230 Nm. SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4257 mm długości, 1732 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1422 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel)

Długość 4257 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1210 kg
Masa całkowita 1665 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2018 Standard (indywidualny)
Schowki pod fotelami przednimi 2018 Standard
Chromowana obwódka atrapy chłodnicy 2018 Standard
Felgi stalowe 14 z ogumieniem 175/70 2018 Standard
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2018 Standard (indywidualny)
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2018 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w pionie/poziomie 2018 Standard (indywidualny)
Trzecie światło STOP 2018 Standard
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2018 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2018 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel)

styczeń 2018 - październik 2018 72 850 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TDI Clever DSG Kombi III I 1.5 90KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.