SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM

SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna) (2015 - 2017)

SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I wynosi 110 KM. Silnik SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I osiąga moment obrotowy 175 Nm. SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4257 mm długości, 1732 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Długość 4257 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1178 kg
Masa całkowita 1633 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet MIXX COLOR (Silver) 2017 Standard
Pakiet MIXX COLOR (White, Black, Red) 2017 Standard
Pakiet MIXX COLOR (Silver) 2017 Standard
Felgi aluminiowe 17 SAVIO z ogumieniem 2017 Standard
Felgi aluminiowe 16 BEAM z ogumieniem 2017 Standard
Ogrzewanie przednich foteli 2017 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Felgi aluminiowe 16 ITALIA (czarne) z ogumieniem 215/45 2017 Standard
Pakiet MIXX COLOR (White, Black, Red) 2017 Standard
Wykończenie wnętrza - Drive 2017 Standard
Wykończenie wnętrza - Black Edition 2017 Standard

Ceny SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

styczeń 2017 - maj 2017 66 030 PLN
czerwiec 2016 - grudzień 2016 65 350 PLN
lipiec 2015 - maj 2016 65 330 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.