SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I 110KM (benzyna) (2014 - 2017)

SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2017 roku. SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 196 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,4 s. Silnik SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I osiąga moment obrotowy 175 Nm. SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4257 mm długości, 1732 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,0 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,4 s
Prędkość maksymalna 196 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 110
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R15
Rozmiar felgi 6J × 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I 110KM (benzyna)

Długość 4257 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1153 kg
Masa całkowita 1608 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet Mixx 2017 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Pakiet Audio 2017 Standard (w pakiecie) 1 450 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 3 ramienna skórzana el. chromowanymi i Piano Black z obsługą radia i GSM 2017 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Felgi aluminiowe 16 BEAM z ogumieniem 2017 Standard
Ogrzewanie przednich foteli 2017 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Felgi aluminiowe 16 ITALIA (czarne) z ogumieniem 215/45 2017 Standard
Pakiet MIXX COLOR (White, Black, Red) 2017 Standard (w pakiecie) 2 250 PLN
Pakiet MIXX COLOR (Silver) 2017 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Pakiet MIXX COLOR (White, Black, Red) 2017 Standard
Pakiet MIXX COLOR (Silver) 2017 Standard

Ceny SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I 110KM (benzyna)

styczeń 2017 - maj 2017 53 380 PLN
czerwiec 2016 - grudzień 2016 52 700 PLN
lipiec 2015 - maj 2016 52 680 PLN
grudzień 2014 - czerwiec 2015 51 680 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 TSI Ambition Kombi III I 110KM (benzyna)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.