SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I 110KM

SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I 110KM (benzyna) (2017)

SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2017 roku. SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 196 km/h. Silnik SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I osiąga moment obrotowy 200 Nm. SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I wynosi około 4,6 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4257 mm długości, 1732 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 196 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 106
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R15 H
Rozmiar felgi 6J x 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I 110KM (benzyna)

Długość 4257 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1153 kg
Masa całkowita 1608 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
1 Wyposażenie standardowe do uzupełnienia 2017 - obecnie Standard
1 Wyposażenie opcjonalne do uzupełnienia 2017 - obecnie Standard
ACS - system pokolizyjny 2017 Standard (indywidualny)
Schowki pod fotelami przednimi 2017 Standard
Chromowana obwódka atrapy chłodnicy 2017 Standard
Felgi stalowe 14 z ogumieniem 175/70 2017 Standard
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2017 Standard (indywidualny)
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2017 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w pionie/poziomie 2017 Standard (indywidualny)
Trzecie światło STOP 2017 Standard

Cena SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I 110KM (benzyna)

kwiecień 2017 - grudzień 2017 63 020 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I 110KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.