SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM

SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna) (2017 - 2018)

SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 196 km/h. Silnik SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I osiąga moment obrotowy 200 Nm. SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I wynosi około 4,6 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4257 mm długości, 1732 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 196 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 106
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R15 H
Rozmiar felgi 6J x 15
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Długość 4257 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1153 kg
Masa całkowita 1608 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Funkcja SmartLink - wyświetlanie aplikacji ze smartphone-a na ekranie radia lub nawigacji 2017 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
1 Wyposażenie standardowe do uzupełnienia 2017 - obecnie Standard
1 Wyposażenie opcjonalne do uzupełnienia 2017 - obecnie Standard
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier perłowy 2018 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Światła do jazdy dziennej LED 2018 Standard (indywidualny)
Instalacja gazowa LPG Landi Renzo 2018 Standard (w pakiecie) 3 150 PLN
Kierownica sportowa wielof. 3 ramienna skórzana el. chromowanymi i Piano Black z obsł. radia i GSM 2018 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Wykończenie wnętrza - Czerwony Cayenne 2018 Standard
Wykończenie wnętrza - Niebieski Jeans z dekorem Piano White na desce rozdzielczej 2018 Standard

Ceny SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

styczeń 2018 - październik 2018 66 950 PLN
marzec 2017 - grudzień 2017 66 670 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.