SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I 110KM

SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I 110KM (benzyna) (2017)

SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2017 roku. SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 196 km/h. Silnik SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I osiąga moment obrotowy 200 Nm. SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I wynosi około 4,6 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4257 mm długości, 1732 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 196 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 106
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R15 H
Rozmiar felgi 6J x 15
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Długość 4257 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1153 kg
Masa całkowita 1608 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier uni 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier perłowy 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Instalacja gazowa LPG Landi Renzo 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 150 PLN
Kierownica sportowa wielof. 3 ramienna skórzana el. chromowanymi i Piano Black z obsł. radia i GSM 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 600 PLN
Koło zapasowe pełnowymiarowe, stalowe 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 350 PLN
Tuner radiowy cyfrowy DAB 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 450 PLN
Dach panoramiczny + relingi dachowe w kolorze czarnym 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 600 PLN
Lakier specjalny - Biel Laser 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Obsługa głosowa z MirrorLink 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 100 PLN

Cena SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

marzec 2017 - grudzień 2017 64 220 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I 110KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.