SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I 95KM (benzyna) (2018)

SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I 95KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2018 roku. SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I wynosi 95 KM. Silnik SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I osiąga moment obrotowy 160 Nm. SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4257 mm długości, 1732 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I 95KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I 95KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 95 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I 95KM (benzyna)

Długość 4257 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1488 mm
Masa własna 1133 kg
Masa całkowita 1588 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I 95KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2018 Standard (indywidualny)
Schowki pod fotelami przednimi 2018 Standard
Chromowana obwódka atrapy chłodnicy 2018 Standard
Felgi stalowe 14 z ogumieniem 175/70 2018 Standard
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2018 Standard (indywidualny)
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2018 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w pionie/poziomie 2018 Standard (indywidualny)
Trzecie światło STOP 2018 Standard
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2018 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2018 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I 95KM (benzyna)

styczeń 2018 - październik 2018 56 750 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.0 TSI Clever Kombi III I 95KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.