SKODA Fabia Kombi III I (2014 - 2018)

SKODA Fabia Kombi III  I

Generacja była produkowana od 2014 do 2018 roku. SKODA Fabia Kombi III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 55 do 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji SKODA Fabia Kombi III I wynosi od 75 do 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 172 do 196 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 9,4 do 14,7 s. Silnik SKODA Fabia Kombi III I jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 999 do 1422 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia Kombi III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia Kombi III I osiąga moment obrotowy od 95 do 250 Nm. SKODA Fabia Kombi III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia Kombi III I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie SKODA Fabia Kombi III I w zależności od wersji silnika, waha się od 3,4 do 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia Kombi III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4257 mm długości, 1732 mm szerokości, 1488 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia Kombi III I

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników SKODA Fabia Kombi III I

Silniki benzynowe
(2018) 1.0 TSI Clever Kombi III I 110KM
(2018) 1.0 TSI Clever DSG Kombi III I 110KM
(2018) 1.0 TSI Clever Kombi III I 95KM
(2018) 1.0 Clever Kombi III I 75KM
(2017) 1.2 TSI Drive Kombi III I 110KM
(2017) 1.2 TSI Drive DSG Kombi III I 110KM
(2017 - 2018) 1.0 TSI Ambition Kombi III I 110KM
(2017 - 2018) 1.0 TSI Ambition DSG Kombi III I 110KM
(2017) 1.0 TSI Drive Kombi III I 110KM
(2017) 1.0 TSI Drive DSG Kombi III I 110KM
(2017 - 2018) 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III I 110KM
(2017 - 2018) 1.0 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM
(2017) 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I 110KM
(2017) 1.0 TSI ScoutLine DSG Kombi III I 110KM
(2017 - 2018) 1.0 TSI Style Kombi III I 110KM
(2017 - 2018) 1.0 TSI Style DSG Kombi III I 110KM
(2017 - 2018) 1.0 TSI Active Kombi III I 95KM
(2017 - 2018) 1.0 TSI Ambition Kombi III I 95KM
(2017) 1.0 TSI Drive Kombi III I 95KM
(2017 - 2018) 1.0 TSI Monte Carlo Kombi III I 95KM
(2017) 1.0 TSI ScoutLine Kombi III I 95KM
(2017 - 2018) 1.0 TSI Style Kombi III I 95KM
(2017) 1.2 TSI Drive Kombi III I 90KM
(2017) 1.0 Drive Kombi III I 75KM
(2016 - 2017) 1.2 TSI ScoutLine Kombi III I 110KM
(2016 - 2017) 1.2 TSI ScoutLine DSG Kombi III I 110KM
(2016 - 2017) 1.2 TSI ScoutLine Kombi III I 90KM
(2016 - 2017) 1.0 ScoutLine Kombi III I 75KM
(2015) 1.2 TSI Edition Kombi III I 110KM
(2015) 1.2 TSI Edition DSG Kombi III I 110KM
(2015 - 2016) 1.2 TSI Joy Kombi III I 110KM
(2015 - 2016) 1.2 TSI Joy DSG Kombi III I 110KM
(2015 - 2017) 1.2 TSI Monte Carlo Kombi III I 110KM
(2015 - 2017) 1.2 TSI Monte Carlo DSG Kombi III I 110KM
(2015) 1.2 TSI Edition Kombi III I 90KM
(2015 - 2016) 1.2 TSI Joy Kombi III I 90KM
(2015 - 2017) 1.2 TSI Monte Carlo Kombi III I 90KM
(2015) 1.0 Edition Kombi III I 75KM
(2015 - 2016) 1.0 Joy Kombi III I 75KM
(2015 - 2018) 1.0 Monte Carlo Kombi III I 75KM
(2014 - 2016) 1.2 TSI Active Kombi III I 110KM
(2014 - 2016) 1.2 TSI Active DSG Kombi III I 110KM
(2014 - 2017) 1.2 TSI Ambition Kombi III I 110KM
(2014 - 2017) 1.2 TSI Ambition DSG Kombi III I 110KM
(2014 - 2017) 1.2 TSI Style Kombi III I 110KM
(2014 - 2017) 1.2 TSI Style DSG Kombi III I 110KM
(2014 - 2017) 1.2 TSI Active Kombi III I 90KM
(2014 - 2017) 1.2 TSI Ambition Kombi III I 90KM
(2014 - 2017) 1.2 TSI Style Kombi III I 90KM
(2014 - 2018) 1.0 Active Kombi III I 75KM
(2014 - 2018) 1.0 Ambition Kombi III I 75KM
(2014 - 2018) 1.0 Style Kombi III I 75KM

Zdjęcia SKODA Fabia Kombi III I

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.