SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II 75KM (diesel) (2010 - 2011)

SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II 75KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 166 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,1 s. Silnik SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II osiąga moment obrotowy 195 Nm. SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II to diesel.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II wynosi około 4,2 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1485 litrów. Wymiary samochodu: 4247 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II 75KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II 75KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,6 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II 75KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,1 s
Prędkość maksymalna 166 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 195 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 109
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R14
Rozmiar felgi 6.0J x 14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II 75KM (diesel)

Długość 4247 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2451 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1224 kg
Masa całkowita 1679 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II 75KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2011 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Alarm z czujnikiem przechyłu 2011 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2011 Standard (w pakiecie) 450 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2011 Standard (w pakiecie) 250 PLN
Zawieszenie sportowe 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2011 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Przygotowanie do tel. GSM I (antena i instalacja) 2011 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2011 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Zamek centralny z pilotem 2011 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II 75KM (diesel)

czerwiec 2011 - grudzień 2011 53 850 PLN
luty 2011 - maj 2011 53 400 PLN
styczeń 2011 53 100 PLN
marzec 2010 - grudzień 2010 52 700 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Style Kombi II 75KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.