SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II 105KM (diesel) (2010 - 2011)

SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 188 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,9 s. Silnik SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II to diesel.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II wynosi około 4,2 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1485 litrów. Wymiary samochodu: 4247 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,6 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,9 s
Prędkość maksymalna 188 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 109
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 165/70 R14
Rozmiar felgi 5.0J x 14; 6.0J x 14; 6.0J x 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II 105KM (diesel)

Długość 4247 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2451 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1239 kg
Masa całkowita 1694 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Alarm z czujnikiem przechyłu 2011 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2011 Standard (w pakiecie) 450 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2011 Standard (w pakiecie) 250 PLN
Zawieszenie sportowe 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2011 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Przygotowanie do tel. GSM I (antena i instalacja) 2011 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Relingi dachowe w kolorze czarnym 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Wyłącznik poduszki powietrznej 2011 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Kurtyny powietrzne 2011 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II 105KM (diesel)

czerwiec 2011 - październik 2011 64 200 PLN
luty 2011 - maj 2011 64 350 PLN
styczeń 2011 64 050 PLN
marzec 2010 - grudzień 2010 63 650 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Sport Kombi II 105KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.