SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II 105KM

SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II 105KM (diesel) (2014 - 2015)

SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 193 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,1 s. Silnik SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II to diesel.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II wynosi około 3,5 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1485 litrów. Wymiary samochodu: 4247 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 3,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,3 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,1 s
Prędkość maksymalna 193 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 90
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R15
Rozmiar felgi 6J × 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II 105KM (diesel)

Długość 4247 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2451 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1239 kg
Masa całkowita 1694 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Szyba przednia z pasem przeciwsłonecznym 2014 - 2015 Standard
Filtr cząstek stałych - DPF 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Dual Rate - system wspomagania nagłego hamowania 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
ACS - system pokolizyjny 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Schowek pod fotelem kierowcy 2014 - 2015 Standard
Schowki pod fotelami przednimi 2014 - 2015 Standard
Oświetlenie przestrzeni bagażowej 2014 - 2015 Standard
Lampki do czytania z tyłu 2014 - 2015 Standard
Chromowana obwódka atrapy chłodnicy 2014 - 2015 Standard
Chromowana listwa nad atrapą chłodnicy 2014 - 2015 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II 105KM (diesel)

styczeń 2014 - kwiecień 2015 62 899 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Fresh Plus Kombi II 105KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.