SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II 105KM

SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II 105KM (diesel) (2011 - 2013)

SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II wynosi 105 KM. Silnik SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1485 litrów. Wymiary samochodu: 4247 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II 105KM (diesel)

Długość 4247 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2451 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1239 kg
Masa całkowita 1694 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 16 ATRIA z ogumieniem 2013 Standard
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2013 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Przygotowanie do tel. GSM I (antena i instalacja) 2013 Standard
Spryskiwacze lamp przednich 2013 Standard (w pakiecie) 350 PLN
Przygotowanie do montażu haka holowniczego 2013 Standard
Kierownica wielofunkcyjna 4 ramienna skórzana z obsługą radia i GSM 2013 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 3 ramienna skórzana z obsługą radia i GSM 2013 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Przygotowanie do tel. GSM II (antena, instalacja, uchwyt, Bluetooth) 2013 Standard
Pakiet na bezdroża 2013 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 60 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 700 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II 105KM (diesel)

listopad 2012 - kwiecień 2013 65 050 PLN
marzec 2012 - październik 2012 64 900 PLN
listopad 2011 - luty 2012 64 200 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Elegance Kombi II 105KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.