SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I 105KM (benzyna) (2008 - 2010)

SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I wynosi 105 KM. Silnik SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I osiąga moment obrotowy 153 Nm. SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1460 litrów. Wymiary samochodu: 4239 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 105 KM
Momen obrotowy 153 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I 105KM (benzyna)

Długość 4239 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1165 kg
Masa całkowita 1605 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
System nawigacji satelitarnej LOW-END + wyświetlacz Maxi-DOT 2010 Standard
Tapicerka materiałowa 2010 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 650 PLN
Hak holowniczy 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Przygotowanie do montażu systemu nawigacji ViaMichelin 2009 - 2010 Standard
Przygotowanie do montażu niefabrycznego radia 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 150 PLN
El. podnoszenie szyb, tył 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 750 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I 105KM (benzyna)

maj 2009 - październik 2010 49 900 PLN
luty 2009 - kwiecień 2009 48 300 PLN
sierpień 2008 - luty 2009 49 800 PLN
styczeń 2008 - sierpień 2008 50 400 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.6 16V Style Kombi II I 105KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 370 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Marzec zakończył się sporą niespodzianką - w Polsce najlepiej sprzedawał się SUV z Rumunii
Marzec na polskim rynku zakończył się sporą niespodzianką. Na pierwszym miejscu znalazła się Dacia Duster, budżetowy SUV z Rumunii. Za Dusterem uplasowały się modele, które zwykle dominują w rankingach sprzedaży.

Sprzedaż samochodów w Polsce - Yaris wyraźnie przed Fabią wśród klientów indywidualnych
W styczniu Toyota Yaris jako jedyna zbliżyła się do tysiąca rejestracji w Polsce. Japoński maluch wypracował sporą przewagę nad drugą Skodą Fabią i trzecim Fiatem Tipo.

Fabia tuż przed Yarisem - wiemy, jakie auta najchętniej kupowali Polacy. Wyniki bez flot
Skoda Fabia, Toyota Yaris i Dacia Duster - to trójka najczęściej kupowanych samochodów nad Wisłą przez klientów indywidualnych. Różnica między pierwszym i drugim miejscem jest bardzo mała.