SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I 105KM

SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I 105KM (benzyna) (2008 - 2010)

SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I wynosi 105 KM. Silnik SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I osiąga moment obrotowy 153 Nm. SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1460 litrów. Wymiary samochodu: 4239 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 105 KM
Momen obrotowy 153 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I 105KM (benzyna)

Długość 4239 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1210 kg
Masa całkowita 1650 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Tapicerka materiałowa 2010 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 650 PLN
Hak holowniczy 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Przygotowanie do montażu systemu nawigacji ViaMichelin 2009 - 2010 Standard
Przygotowanie do montażu niefabrycznego radia 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 150 PLN
Tapicerka materiałowa Scout 2009 - 2010 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2009 - 2010 Standard

Ceny SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I 105KM (benzyna)

maj 2009 - październik 2010 51 400 PLN
luty 2009 - kwiecień 2009 49 800 PLN
sierpień 2008 - luty 2009 51 300 PLN
styczeń 2008 - sierpień 2008 51 900 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.6 16V Classic aut Kombi II I 105KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.