SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 80KM (diesel) (2008 - 2010)

SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 wynosi 80 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1422 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 osiąga moment obrotowy 195 Nm. SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1460 litrów. Wymiary samochodu: 4239 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 195 Nm
Pojemność skokowa silnika 1422 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Długość 4239 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1225 kg
Masa całkowita 1665 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
System nawigacji satelitarnej LOW-END + wyświetlacz Maxi-DOT 2010 Standard
Tapicerka materiałowa 2010 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 650 PLN
Hak holowniczy 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Przygotowanie do montażu systemu nawigacji ViaMichelin 2009 - 2010 Standard
Przygotowanie do montażu niefabrycznego radia 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 150 PLN
El. podnoszenie szyb, tył 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 750 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

maj 2009 - październik 2010 53 500 PLN
luty 2009 - kwiecień 2009 51 900 PLN
sierpień 2008 - luty 2009 53 400 PLN
styczeń 2008 - sierpień 2008 54 000 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TDI Style Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Skoda Fabia w nowych wersjach - sportowa Black i wygodniejsza Comfort Plus
Skoda właśnie wprowadza nowe pakiety wyposażenia do oferty miejskiej Fabii. W konfiguratorze pojawił się sportowy pakiet Black i jeszcze bardziej komfortowa odmiana Comfort Plus.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.