SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 70KM (diesel) (2008 - 2010)

SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 70KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 51 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 wynosi 70 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1422 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 osiąga moment obrotowy 155 Nm. SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1460 litrów. Wymiary samochodu: 4239 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 70KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 70KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 70 KM
Momen obrotowy 155 Nm
Pojemność skokowa silnika 1422 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 70KM (diesel)

Długość 4239 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1220 kg
Masa całkowita 1660 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 70KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
System nawigacji satelitarnej LOW-END + wyświetlacz Maxi-DOT 2010 Standard
Tapicerka materiałowa 2010 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 650 PLN
Hak holowniczy 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Przygotowanie do montażu systemu nawigacji ViaMichelin 2009 - 2010 Standard
El. podnoszenie szyb, tył 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Tapicerka materiałowa Scout 2009 - 2010 Standard

Ceny SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 70KM (diesel)

maj 2009 - październik 2010 58 100 PLN
luty 2009 - kwiecień 2009 56 500 PLN
styczeń 2008 - luty 2009 58 000 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TDI Sport Kombi II I 1.5 70KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.