SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 80KM (diesel) (2009 - 2010)

SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 wynosi 80 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1422 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 osiąga moment obrotowy 195 Nm. SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1460 litrów. Wymiary samochodu: 4250 mm długości, 1658 mm szerokości, 1542 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 195 Nm
Pojemność skokowa silnika 1422 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Długość od 4250 mm do 4354 mm
Szerokość 1658 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość 1542 mm
Masa własna 1215 kg
Masa całkowita 1670 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2010 Standard (indywidualny)
System nawigacji satelitarnej LOW-END + wyświetlacz Maxi-DOT 2010 Standard
Tapicerka materiałowa 2010 Standard
Airbag - 4 sztuki 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Dual Rate - system wspomagania nagłego hamowania 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Uchwyty na kwity parkingowe 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Schowki pod fotelami przednimi 2009 - 2010 Standard
Regulacja ustawienia świateł przednich z miejsca kierowcy 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Lampki do czytania z tyłu 2009 - 2010 Standard

Cena SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

czerwiec 2009 - październik 2010 63 900 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TDI Scout Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.

Skoda Fabia w nowych wersjach - sportowa Black i wygodniejsza Comfort Plus
Skoda właśnie wprowadza nowe pakiety wyposażenia do oferty miejskiej Fabii. W konfiguratorze pojawił się sportowy pakiet Black i jeszcze bardziej komfortowa odmiana Comfort Plus.