SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 80KM

SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 80KM (diesel) (2008 - 2010)

SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 wynosi 80 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1422 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 osiąga moment obrotowy 195 Nm. SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1460 litrów. Wymiary samochodu: 4239 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 195 Nm
Pojemność skokowa silnika 1422 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Długość 4239 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1215 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Tapicerka materiałowa 2010 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 15 ANTARES z ogumieniem 195/55 2010 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 14 FUN z ogumieniem 165/70 2010 Standard
Zawieszenie sportowe 2009 - 2010 Standard
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową 2009 - 2010 Standard
Hak holowniczy 2009 - 2010 Standard
Przygotowanie do montażu niefabrycznego radia 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 150 PLN
Tapicerka materiałowa Scout 2009 - 2010 Standard

Ceny SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

maj 2009 - październik 2010 57 700 PLN
wrzesień 2008 - kwiecień 2009 56 100 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Kombi II I 1.5 80KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.