SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I 85KM (benzyna) (2008 - 2010)

SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I 85KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 63 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I wynosi 85 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I osiąga moment obrotowy 132 Nm. SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1460 litrów. Wymiary samochodu: 4239 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I 85KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I 85KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 85 KM
Momen obrotowy 132 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I 85KM (benzyna)

Długość 4239 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1150 kg
Masa całkowita 1590 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I 85KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Tapicerka materiałowa 2010 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 650 PLN
Hak holowniczy 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Przygotowanie do montażu systemu nawigacji ViaMichelin 2009 - 2010 Standard
Przygotowanie do montażu niefabrycznego radia 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 150 PLN
Tapicerka materiałowa Scout 2009 - 2010 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2009 - 2010 Standard

Ceny SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I 85KM (benzyna)

maj 2009 - październik 2010 42 900 PLN
luty 2009 - kwiecień 2009 41 300 PLN
sierpień 2008 - luty 2009 42 800 PLN
styczeń 2008 - sierpień 2008 43 400 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 16V Classic Kombi II I 85KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda uruchomiła internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki. W dodatku właśnie trwa wyprzedaż, więc wybraliśmy dwie oferty, na które warto zwrócić uwagę.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Skoda Fabia w nowych wersjach - sportowa Black i wygodniejsza Comfort Plus
Skoda właśnie wprowadza nowe pakiety wyposażenia do oferty miejskiej Fabii. W konfiguratorze pojawił się sportowy pakiet Black i jeszcze bardziej komfortowa odmiana Comfort Plus.