SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 80KM

SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 80KM (diesel) (2006)

SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 80KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2006 roku. SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 wynosi 80 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1422 cm3.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 osiąga moment obrotowy 195 Nm. SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1225 litrów. Wymiary samochodu: 4232 mm długości, 1646 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 80KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 80KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 195 Nm
Pojemność skokowa silnika 1422 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 3
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 80KM (diesel)

Długość od 4232 mm do 4335 mm
Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1452 mm do 1495 mm
Masa własna 1165 kg
Masa całkowita 1680 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 80KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2006 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2006 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2006 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 2006 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2006 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2006 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2006 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2006 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2006 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2006 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 80KM (diesel)

czerwiec 2006 - grudzień 2006 52 790 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Kombi II 1.5 80KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.