SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 70KM

SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 70KM (diesel) (2006 - 2007)

SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 70KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2006 do 2007 roku. SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 51 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 wynosi 70 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1422 cm3.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 osiąga moment obrotowy 155 Nm. SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1225 litrów. Wymiary samochodu: 4232 mm długości, 1646 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 70KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 70KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 70 KM
Momen obrotowy 155 Nm
Pojemność skokowa silnika 1422 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 3
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 70KM (diesel)

Długość od 4232 mm do 4335 mm
Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1452 mm do 1495 mm
Masa własna 1155 kg
Masa całkowita 1670 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 70KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2006 - 2007 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 70KM (diesel)

styczeń 2007 - wrzesień 2007 51 090 PLN
maj 2006 - styczeń 2007 49 590 PLN
styczeń 2006 - maj 2006 51 690 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TDI Ambiente Kombi II 1.5 70KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.