SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II 80KM

SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II 80KM (benzyna) (2006)

SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II 80KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2006 roku. SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II wynosi 80 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II osiąga moment obrotowy 132 Nm. SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1225 litrów. Wymiary samochodu: 4232 mm długości, 1646 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II 80KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II 80KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 132 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II 80KM (benzyna)

Długość od 4232 mm do 4335 mm
Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1452 mm do 1495 mm
Masa własna 1170 kg
Masa całkowita 1610 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II 80KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2006 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2006 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2006 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 2006 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2006 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2006 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2006 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2006 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2006 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2006 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II 80KM (benzyna)

czerwiec 2006 - grudzień 2006 43 590 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 16V Tour de France Kombi II 80KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.

Skoda Fabia w nowych wersjach - sportowa Black i wygodniejsza Comfort Plus
Skoda właśnie wprowadza nowe pakiety wyposażenia do oferty miejskiej Fabii. W konfiguratorze pojawił się sportowy pakiet Black i jeszcze bardziej komfortowa odmiana Comfort Plus.