SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM

SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna) (2018 - obecnie)

SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II to od 60 400 do 63 350 PLN.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II wynosi 110 KM. Silnik SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II osiąga moment obrotowy 200 Nm. SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1150 litrów. Wymiary samochodu: 3997 mm długości, 1732 mm szerokości, 1467 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna)

Długość 3997 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1467 mm
Masa własna 1057 kg
Masa całkowita 1587 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wskaźnik poziomu płynu do spryskiwaczy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 100 PLN
ACS - system pokolizyjny 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 550 PLN
Lusterka boczne i klamki drzwi w kolorze nadwozia 2019 - obecnie Standard
Kolumna kierownicy regulowana w pionie/poziomie 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Immobilizer 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX na tylnych siedzeniach 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Kieszenie w oparciach foteli przednich 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Gniazdo 12V w bagażniku 2019 - obecnie Standard
Tempomat 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna)

grudzień 2019 - obecnie 63 350 PLN
styczeń 2019 - listopad 2019 62 200 PLN
sierpień 2018 - grudzień 2018 60 400 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.