SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM

SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna) (2018 - obecnie)

SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II to od 60 400 do 62 200 PLN.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II wynosi 110 KM. Silnik SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II osiąga moment obrotowy 200 Nm. SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1150 litrów. Wymiary samochodu: 3997 mm długości, 1732 mm szerokości, 1467 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna)

Długość 3997 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1467 mm
Masa własna 1057 kg
Masa całkowita 1587 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier uni Biel Candy 2019 - obecnie Standard (pakiet)
Pakiet przeglądów 4 lata, do 60 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 299 PLN
Lakier specjalny - Biel Laser 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Nakładki na pedały w kolorze srebrnym 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik Czerwień Velvet 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
Pakiet Comfort 2019 - obecnie Standard
Pakiet Comfort Color Silver 2019 - obecnie Standard
Pakiet Comfort Color White Black 2019 - obecnie Standard
Pakiet Premium 2019 - obecnie Standard
Pakiet Comfort 2019 - obecnie Standard

Ceny SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna)

styczeń 2019 - obecnie 62 200 PLN
sierpień 2018 - grudzień 2018 60 400 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.0 TSI Monte Carlo Hatchback III II 110KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.