SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II 75KM (benzyna) (2018 - obecnie)

SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II 75KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II to od 54 300 do 55 600 PLN.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II wynosi 75 KM. Silnik SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II osiąga moment obrotowy 95 Nm. SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1150 litrów. Wymiary samochodu: 3997 mm długości, 1732 mm szerokości, 1467 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 95 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II 75KM (benzyna)

Długość 3997 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1467 mm
Masa własna 1011 kg
Masa całkowita 1541 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier uni Biel Candy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Pakiet przeglądów 4 lata, do 60 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 299 PLN
Nakładki na pedały w kolorze srebrnym 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 350 PLN
Lakier uni Czerwień Corrida 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Podłokietnik przedni ze schowkiem z ozdobnymi przeszyciami 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 50 PLN
Podłokietnik przedni ze schowkiem z ozdobnymi przeszyciami i dwoma gniazdami USB w tylnej części 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 250 PLN
Lakier metalik Czerwień Velvet 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 200 PLN
Pakiet Dynamic 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Pakiet Comfort 2019 - obecnie Standard
Pakiet Comfort Color Silver 2019 - obecnie Standard

Ceny SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II 75KM (benzyna)

styczeń 2019 - obecnie 55 600 PLN
sierpień 2018 - grudzień 2018 54 300 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.0 Style Hatchback III II 75KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.