SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I 125KM (benzyna) (2018)

SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2018 roku. SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I wynosi 125 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I osiąga moment obrotowy 200 Nm. SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1150 litrów. Wymiary samochodu: 3992 mm długości, 1732 mm szerokości, 1452 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I 125KM (benzyna)

Długość 3992 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1452 mm
Masa własna 1107 kg
Masa całkowita 1637 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2018 Standard (indywidualny)
Schowki pod fotelami przednimi 2018 Standard
Chromowana obwódka atrapy chłodnicy 2018 Standard
Felgi stalowe 14 z ogumieniem 175/70 2018 Standard
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2018 Standard (indywidualny)
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2018 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w pionie/poziomie 2018 Standard (indywidualny)
Trzecie światło STOP 2018 Standard
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2018 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2018 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I 125KM (benzyna)

luty 2018 - październik 2018 77 900 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TSI R5 DSG Hatchback III I 125KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.