SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 90KM

SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 90KM (diesel) (2015 - 2018)

SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2018 roku. SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 wynosi 90 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1422 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 osiąga moment obrotowy 230 Nm. SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1150 litrów. Wymiary samochodu: 3992 mm długości, 1732 mm szerokości, 1467 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1422 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 90KM (diesel)

Długość 3992 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1467 mm
Masa własna 1186 kg
Masa całkowita 1641 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Schowek pod fotelem kierowcy 2017 - obecnie Standard
1 Wyposażenie standardowe do uzupełnienia 2017 - obecnie Standard
1 Wyposażenie opcjonalne do uzupełnienia 2017 - obecnie Standard
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier perłowy 2018 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Światła do jazdy dziennej LED 2018 Standard (indywidualny)
Kierownica sportowa wielof. 3 ramienna skórzana el. chromowanymi i Piano Black z obsł. radia i GSM 2018 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Wykończenie wnętrza - Czerwony Cayenne 2018 Standard
Wykończenie wnętrza - Niebieski Jeans z dekorem Piano White na desce rozdzielczej 2018 Standard
Tuner radiowy cyfrowy DAB 2018 Standard (w pakiecie) 450 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 90KM (diesel)

styczeń 2018 - październik 2018 73 550 PLN
kwiecień 2017 - grudzień 2017 72 360 PLN
styczeń 2017 - marzec 2017 72 350 PLN
czerwiec 2016 - grudzień 2016 71 350 PLN
lipiec 2015 - maj 2016 71 330 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TDI Monte Carlo DSG Hatchback III I 1.5 90KM (diesel)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.