SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I 110KM

SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I 110KM (benzyna) (2015)

SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2015 roku. SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I wynosi 110 KM. Silnik SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I osiąga moment obrotowy 175 Nm. SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1150 litrów. Wymiary samochodu: 3992 mm długości, 1732 mm szerokości, 1467 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I 110KM (benzyna)

Długość 3992 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1467 mm
Masa własna 1154 kg
Masa całkowita 1609 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ACS - system pokolizyjny 2015 Standard (indywidualny)
Schowki pod fotelami przednimi 2015 Standard (indywidualny)
Chromowana obwódka atrapy chłodnicy 2015 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 14 z ogumieniem 175/70 2015 Standard
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2015 Standard (indywidualny)
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2015 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w pionie/poziomie 2015 Standard (indywidualny)
Trzecie światło STOP 2015 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2015 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2015 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I 110KM (benzyna)

lipiec 2015 - grudzień 2015 59 830 PLN
marzec 2015 - czerwiec 2015 58 830 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 TSI Edition DSG Hatchback III I 110KM (benzyna)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda uruchomiła internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki. W dodatku właśnie trwa wyprzedaż, więc wybraliśmy dwie oferty, na które warto zwrócić uwagę.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Skoda Fabia w nowych wersjach - sportowa Black i wygodniejsza Comfort Plus
Skoda właśnie wprowadza nowe pakiety wyposażenia do oferty miejskiej Fabii. W konfiguratorze pojawił się sportowy pakiet Black i jeszcze bardziej komfortowa odmiana Comfort Plus.