SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I 75KM (benzyna) (2014 - 2018)

SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2018 roku. SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 172 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,7 s. Silnik SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I osiąga moment obrotowy 95 Nm. SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1150 litrów. Wymiary samochodu: 3992 mm długości, 1732 mm szerokości, 1467 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I 75KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,7 s
Prędkość maksymalna 172 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 95 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 108
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 175/70 R14
Rozmiar felgi 5J × 14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I 75KM (benzyna)

Długość 3992 mm
Szerokość 1732 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Wysokość 1467 mm
Masa własna 1055 kg
Masa całkowita 1510 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 16 ANTIA RED z ogumieniem 2017 - obecnie Standard
1 Wyposażenie standardowe do uzupełnienia 2017 - obecnie Standard
1 Wyposażenie opcjonalne do uzupełnienia 2017 - obecnie Standard
Opony o zmniejszonym współczynniku oporu toczenia 2017 - obecnie Standard
Pakiet Mixx 2017 - obecnie Standard
Pakiet Audio 2018 Standard (w pakiecie) 3 050 PLN
Kierownica sportowa wielofu. (audio+GSM) 3 ramienna skórz. el. chrom i PianoBlack, dla pakietu Audio 2018 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier uni 2018 Standard (indywidualny)
Lakier perłowy 2018 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I 75KM (benzyna)

styczeń 2018 - październik 2018 46 700 PLN
kwiecień 2017 - grudzień 2017 46 390 PLN
styczeń 2017 - marzec 2017 46 380 PLN
czerwiec 2016 - grudzień 2016 45 700 PLN
lipiec 2015 - maj 2016 45 680 PLN
październik 2014 - czerwiec 2015 44 680 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.0 Ambition Hatchback III I 75KM (benzyna)

Inne wersje iii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.