SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II 105KM (diesel) (2010 - 2015)

SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2015 roku. SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 188 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,9 s. Silnik SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II osiąga moment obrotowy 250 Nm. SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II to diesel.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II wynosi około 4,2 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1180 litrów. Wymiary samochodu: 4032 mm długości, 1658 mm szerokości, 1542 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,6 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,9 s
Prędkość maksymalna 188 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 109
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 165/70 R14
Rozmiar felgi 5.0J x 14; 6.0J x 14; 6.0J x 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II 105KM (diesel)

Długość 4032 mm
Szerokość 1658 mm
Rozstaw osi 2451 mm
Wysokość od 1542 mm do 1558 mm
Masa własna 1219 kg
Masa całkowita 1674 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Przygotowanie do tel. GSM I (antena i instalacja) 2014 - 2015 Standard
ESP - system stabilizacji toru jazdy 2014 - 2015 Standard
Lakier metalik 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Lakier uni 2014 - 2015 Standard
Zestaw na bezdroża 2014 - 2015 Standard
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Spryskiwacze lamp przednich 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 350 PLN
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 60 000 km 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 120 000 km 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Koło zapasowe dojazdowe 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 300 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II 105KM (diesel)

styczeń 2014 - kwiecień 2015 67 000 PLN
maj 2013 - grudzień 2013 66 950 PLN
listopad 2012 - maj 2013 66 450 PLN
marzec 2012 - październik 2012 66 300 PLN
czerwiec 2011 - luty 2012 65 600 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 65 150 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 64 450 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Scout Hatchback II 105KM (diesel)

SKODA Fabia II II hatchback tablica rozdzielcza
SKODA Fabia II II hatchback brązowy przedni lewy
SKODA Fabia II II hatchback brązowy przedni prawy
SKODA Fabia II II hatchback brązowy przedni prawy
SKODA Fabia II II hatchback brązowy tylny lewy

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.