SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II 90KM

SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II 90KM (diesel) (2011 - 2015)

SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2015 roku. SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II wynosi 90 KM. Silnik SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II osiąga moment obrotowy 230 Nm. SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1180 litrów. Wymiary samochodu: 4000 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II 90KM (diesel)

Długość 4000 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2451 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1204 kg
Masa całkowita 1659 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 450 PLN
Spryskiwacze lamp przednich 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 350 PLN
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 60 000 km 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 120 000 km 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania 2013 - 2015 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2013 - 2015 Standard (indywidualny)
Listwy boczne 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 150 PLN
ESP - system stabilizacji toru jazdy 2013 - 2015 Standard (indywidualny)
Lakier uni 2013 - 2015 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II 90KM (diesel)

styczeń 2014 - kwiecień 2015 66 950 PLN
maj 2013 - grudzień 2013 66 850 PLN
listopad 2012 - maj 2013 66 350 PLN
marzec 2012 - październik 2012 66 400 PLN
styczeń 2012 - luty 2012 65 700 PLN
czerwiec 2011 - styczeń 2012 64 400 PLN
kwiecień 2011 - maj 2011 63 950 PLN
marzec 2011 - kwiecień 2011 61 550 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Monte Carlo Hatchback II 90KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.