SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II 90KM (diesel) (2010 - 2011)

SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 176 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,6 s. Silnik SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II osiąga moment obrotowy 230 Nm. SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II to diesel.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II wynosi około 4,2 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1180 litrów. Wymiary samochodu: 4000 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II 90KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,6 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,6 s
Prędkość maksymalna 176 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 230 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 109
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R14
Rozmiar felgi 6.0J x 14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II 90KM (diesel)

Długość 4000 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2451 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1204 kg
Masa całkowita 1659 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2011 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Alarm z czujnikiem przechyłu 2011 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2011 Standard (w pakiecie) 1 250 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2011 Standard (w pakiecie) 250 PLN
Zawieszenie sportowe 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Przygotowanie do tel. GSM I (antena i instalacja) 2011 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2011 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Zamek centralny z pilotem 2011 Standard (w pakiecie) 1 350 PLN
Światła przeciwmgielne 2011 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II 90KM (diesel)

czerwiec 2011 - grudzień 2011 50 400 PLN
luty 2011 - maj 2011 49 950 PLN
styczeń 2011 49 650 PLN
marzec 2010 - grudzień 2010 49 250 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.6 TDI DPF Classic Hatchback II 90KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.