SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II 86KM (benzyna) (2010 - 2011)

SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II 86KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 63 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II wynosi 86 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 175 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,2 s. Silnik SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II osiąga moment obrotowy 132 Nm. SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II wynosi około 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1180 litrów. Wymiary samochodu: 4000 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II 86KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II 86KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II 86KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,2 s
Prędkość maksymalna 175 km/h
Moc 86 KM
Momen obrotowy 132 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 139
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 165/70 R14
Rozmiar felgi 5.0J x 14; 6.0J x 14; 6.0J x 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II 86KM (benzyna)

Długość 4000 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2451 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1135 kg
Masa całkowita 1575 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II 86KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia 2011 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów 2011 Standard (w pakiecie) 450 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2011 Standard (w pakiecie) 250 PLN
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2011 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Przygotowanie do tel. GSM I (antena i instalacja) 2011 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2011 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Wyłącznik poduszki powietrznej 2011 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Kurtyny powietrzne 2011 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II 86KM (benzyna)

styczeń 2011 - kwiecień 2011 48 900 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 48 500 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 16V Sportline Hatchback II 86KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.