SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II 105KM (benzyna) (2010 - 2015)

SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2015 roku. SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 191 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,1 s. Silnik SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II osiąga moment obrotowy 175 Nm. SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II wynosi około 5,3 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1180 litrów. Wymiary samochodu: 4032 mm długości, 1658 mm szerokości, 1542 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II 105KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,1 s
Prędkość maksymalna 191 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 124
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/55 R15
Rozmiar felgi 6.0J x 15
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II 105KM (benzyna)

Długość 4032 mm
Szerokość 1658 mm
Rozstaw osi 2451 mm
Wysokość od 1542 mm do 1558 mm
Masa własna 1164 kg
Masa całkowita 1619 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Lakier uni 2014 - 2015 Standard
Zestaw na bezdroża 2014 - 2015 Standard
Przygotowanie do tel. GSM I (antena i instalacja) 2014 - 2015 Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Koło zapasowe pełnowymiarowe, aluminiowe 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 900 PLN
HHC - wspomaganie ruszania pod górę z TPM (system kontroli ciśnienia w ogumieniu) 2013 - 2015 Standard
Tuner radiowy cyfrowy DAB dla nawigacji Amundsen plus 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Spryskiwacze lamp przednich 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 350 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II 105KM (benzyna)

styczeń 2014 - kwiecień 2015 63 100 PLN
marzec 2012 - grudzień 2013 63 050 PLN
czerwiec 2011 - luty 2012 62 350 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 61 900 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 60 900 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 TSI Scout DSG Hatchback II 105KM (benzyna)

SKODA Fabia II II hatchback tablica rozdzielcza
SKODA Fabia II II hatchback brązowy przedni lewy
SKODA Fabia II II hatchback brązowy przedni prawy
SKODA Fabia II II hatchback brązowy przedni prawy
SKODA Fabia II II hatchback brązowy tylny lewy

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.