SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II 75KM (diesel) (2010 - 2015)

SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II 75KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2015 roku. SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 166 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,1 s. Silnik SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1199 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II osiąga moment obrotowy 180 Nm. SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II to diesel.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II wynosi około 4,2 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1180 litrów. Wymiary samochodu: 4000 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II 75KM (diesel)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II 75KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,6 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II 75KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,1 s
Prędkość maksymalna 166 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 180 Nm
Pojemność skokowa silnika 1199 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 109
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/60 R14
Rozmiar felgi 6.0J x 14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II 75KM (diesel)

Długość 4000 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2451 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1203 kg
Masa całkowita 1658 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II 75KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 49 PLN
Wykończenie wnętrza Style, Deska rozdzielcza Slush, Onyx/Silver 2014 - 2015 Standard
Lakier metalik 2014 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier uni 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 15 HERMES z ogumieniem 185/60 2014 - 2015 Standard
Wykończenie wnętrza Ambition, Deska rozdzielcza Slush, Onyx/Silver 2014 - 2015 Standard (pakiet)
Wykończenie wnętrza Ambition, Deska rozdzielcza Slush, Onyx/Onyx 2014 - 2015 Standard (indywidualny)
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2013 - 2015 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Przygotowanie do tel. GSM II (antena, instalacja, uchwyt, Bluetooth) 2013 - 2015 Standard

Ceny SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II 75KM (diesel)

styczeń 2014 - kwiecień 2015 56 900 PLN
marzec 2012 - grudzień 2013 56 850 PLN
czerwiec 2011 - luty 2012 56 150 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 55 700 PLN
listopad 2010 - grudzień 2010 55 000 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 TDI DPF Greenline Hatchback II 75KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.