SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II 60KM (benzyna) (2011 - 2013)

SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II 60KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 44 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II wynosi 60 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 155 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 16,5 s. Silnik SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1198 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II osiąga moment obrotowy 108 Nm. SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II wynosi około 5,5 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1180 litrów. Wymiary samochodu: 4000 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II 60KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II 60KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,5 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II 60KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 16,5 s
Prędkość maksymalna 155 km/h
Moc 60 KM
Momen obrotowy 108 Nm
Pojemność skokowa silnika 1198 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 128
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 165/70 R14
Rozmiar felgi 5.0J x 14; 6.0J x 14; 6.0J x 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II 60KM (benzyna)

Długość 4000 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2451 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1090 kg
Masa całkowita 1545 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II 60KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2013 Standard (w pakiecie) 100 PLN
Przygotowanie do tel. GSM I (antena i instalacja) 2013 Standard
Komputer pokładowy 2013 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Spryskiwacze lamp przednich 2013 Standard (w pakiecie) 350 PLN
Przygotowanie do montażu haka holowniczego 2013 Standard
Pakiet na bezdroża 2013 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 60 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Pakiet serwisowy Skoda Life Plus 4 lata lub 120 000 km 2013 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Felgi aluminiowe 16 NOID z ogumieniem 2013 Standard
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 650 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II 60KM (benzyna)

marzec 2012 - kwiecień 2013 38 550 PLN
listopad 2011 - luty 2012 37 850 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 12V Active Hatchback II 60KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.