SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I 105KM (diesel) (2008 - 2010)

SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I wynosi 105 KM. Silnik SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I osiąga moment obrotowy 240 Nm. SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1163 litrów. Wymiary samochodu: 3992 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 105 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I 105KM (diesel)

Długość od 3992 mm do 4099 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1498 mm do 1513 mm
Masa własna 1245 kg
Masa całkowita 1685 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet Skórzany z 4-ramienną kierownicą 2010 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Lakier uni 2010 Standard (indywidualny)
System nawigacji satelitarnej LOW-END + wyświetlacz Maxi-DOT 2010 Standard
Tapicerka materiałowo - skórzana 2010 Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Tapicerka materiałowa 2010 Standard (indywidualny)
Kratki nawiewu ze srebrną obwódką 2009 - 2010 Standard
Hak holowniczy 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Przygotowanie do montażu systemu nawigacji ViaMichelin 2009 - 2010 Standard
Koło zapasowe pełnowymiarowe, aluminiowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 500 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I 105KM (diesel)

maj 2009 - październik 2010 59 500 PLN
listopad 2008 - kwiecień 2009 57 900 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.9 TDI Sportline Hatchback II I 105KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Nowe cenniki w Skodzie. Ile trzeba teraz zapłacić za modele Citigo, Fabia i Rapid?
Skoda od wielu lat rozdaje karty na polskim rynku. W zeszłym roku najchętniej wybieranymi przez Polaków samochodami były Octavia i Fabia. Teraz nadszedł moment, by kupić wiele modeli czeskiego producenta w jeszcze lepszej cenie. Przejrzeliśmy najlepsze oferty.

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.