SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I 105KM (benzyna) (2008)

SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2008 roku. SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I wynosi 105 KM. Silnik SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I osiąga moment obrotowy 153 Nm. SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I to benzyna.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1163 litrów. Wymiary samochodu: 3992 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 105 KM
Momen obrotowy 153 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I 105KM (benzyna)

Długość od 3992 mm do 4099 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1498 mm do 1513 mm
Masa własna 1190 kg
Masa całkowita 1630 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag - 4 sztuki 2008 Standard (indywidualny)
Dual Rate - system wspomagania nagłego hamowania 2008 Standard (indywidualny)
Uchwyty na kwity parkingowe 2008 Standard (indywidualny)
Schowki pod fotelami przednimi 2008 Standard (indywidualny)
Regulacja ustawienia świateł przednich z miejsca kierowcy 2008 Standard (indywidualny)
Lampki do czytania z tyłu 2008 Standard
Chromowana obwódka atrapy chłodnicy 2008 Standard
Chromowana listwa nad atrapą chłodnicy 2008 Standard (indywidualny)
Deska rozdzielcza Slush, Onyx/Silver 2008 Standard
Deska rozdzielcza Onyx/Onyx 2008 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I 105KM (benzyna)

styczeń 2008 - sierpień 2008 50 000 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.6 16V Fun aut Hatchback II I 105KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.