SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 80KM (diesel) (2008)

SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 80KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2008 roku. SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 wynosi 80 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1422 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 osiąga moment obrotowy 195 Nm. SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1163 litrów. Wymiary samochodu: 3992 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 80KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 80KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 195 Nm
Pojemność skokowa silnika 1422 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 80KM (diesel)

Długość od 3992 mm do 4099 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1498 mm do 1513 mm
Masa własna 1205 kg
Masa całkowita 1645 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 80KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu 2008 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Kolumna kierownicy regulowana w pionie/poziomie 2008 Standard (indywidualny)
Przygotowanie do tel. GSM I (antena i instalacja) 2008 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Przygotowanie do montażu tel. GSM II (antena, instalacja, uchwyt, mikrofon) 2008 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Trzecie światło STOP 2008 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2008 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 2008 Standard (indywidualny)
ASR - system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania 2008 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Immobilizer 2008 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2008 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 80KM (diesel)

styczeń 2008 - sierpień 2008 54 300 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TDI Joy Hatchback II I 1.5 80KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Skoda Fabia w nowych wersjach - sportowa Black i wygodniejsza Comfort Plus
Skoda właśnie wprowadza nowe pakiety wyposażenia do oferty miejskiej Fabii. W konfiguratorze pojawił się sportowy pakiet Black i jeszcze bardziej komfortowa odmiana Comfort Plus.

Skoda nadal liderem na polskim rynku motoryzacyjnym
Skoda ma powody do świętowania. Za marką bardzo dobre półrocze nie tylko pod względem premier, ale i liczby sprzedanych aut. Blisko 35 tysięcy nowych samochodów marki Skoda trafiło do polskich klientów w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.