SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 80KM

SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 80KM (diesel) (2008 - 2010)

SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 80KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 wynosi 80 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1422 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 osiąga moment obrotowy 195 Nm. SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1163 litrów. Wymiary samochodu: 3992 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 80KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 80KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 195 Nm
Pojemność skokowa silnika 1422 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 80KM (diesel)

Długość od 3992 mm do 4099 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1498 mm do 1513 mm
Masa własna 1195 kg
Masa całkowita 1635 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 80KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Lakier uni 2010 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe pełnowymiarowe 2010 Standard
Felgi aluminiowe 15 ANTARES z ogumieniem 195/55 2010 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa 2010 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 14 FUN z ogumieniem 165/70 2010 Standard
Światła przeciwmgielne 2009 - 2010 Standard
Kratki nawiewu ze srebrną obwódką 2009 - 2010 Standard
Hak holowniczy 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Przygotowanie do montażu niefabrycznego radia 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 150 PLN

Ceny SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 80KM (diesel)

maj 2009 - październik 2010 55 200 PLN
wrzesień 2008 - kwiecień 2009 53 600 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TDI Greenline Hatchback II I 1.5 80KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.