SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 70KM

SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 70KM (diesel) (2007 - 2010)

SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 70KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 51 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 wynosi 70 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 164 km/h. Silnik SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1422 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 osiąga moment obrotowy 155 Nm. SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 to diesel.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1163 litrów. Wymiary samochodu: 3992 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 70KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 70KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 70KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 164 km/h
Moc 70 KM
Momen obrotowy 155 Nm
Pojemność skokowa silnika 1422 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 165/70 R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 70KM (diesel)

Długość od 3992 mm do 4099 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1498 mm do 1513 mm
Masa własna 1200 kg
Masa całkowita 1640 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 70KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Lakier uni 2010 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa 2010 Standard (indywidualny)
Hak holowniczy 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Przygotowanie do montażu systemu nawigacji ViaMichelin 2009 - 2010 Standard
Przygotowanie do montażu niefabrycznego radia 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 150 PLN
Ornamenty ozdobne : owale, lilie, koronka,rajski kwiat 2009 - 2010 Standard
Ornamenty ozdobne : surfinie, storczyk 2009 - 2010 Standard
Ornamenty ozdobne : krzew, styl, pasja, kwiat monnari 2009 - 2010 Standard
Sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy 2009 - 2010 Standard (indywidualny)

Ceny SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 70KM (diesel)

maj 2009 - październik 2010 45 500 PLN
luty 2009 - kwiecień 2009 43 900 PLN
sierpień 2008 - luty 2009 45 400 PLN
styczeń 2008 - sierpień 2008 46 000 PLN
marzec 2007 - grudzień 2007 47 000 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TDI Classic Hatchback II I 1.5 70KM (diesel)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.