SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I 60KM (benzyna) (2007 - 2010)

SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I 60KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 44 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I wynosi 60 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 155 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 16,5 s. Silnik SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1198 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I osiąga moment obrotowy 108 Nm. SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I to benzyna.

Średnie spalanie SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I wynosi około 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1163 litrów. Wymiary samochodu: 3992 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I 60KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I 60KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,8 l/100km

Dane techniczne SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I 60KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 16,5 s
Prędkość maksymalna 155 km/h
Moc 60 KM
Momen obrotowy 108 Nm
Pojemność skokowa silnika 1198 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 165/70 R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I 60KM (benzyna)

Długość od 3992 mm do 4099 mm
Szerokość 1642 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1498 mm do 1513 mm
Masa własna 1115 kg
Masa całkowita 1555 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I 60KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Lakier uni 2010 Standard (indywidualny)
Tapicerka materiałowa 2010 Standard (indywidualny)
Sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe pełnowymiarowe 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 140 PLN
Pilot sterujący zamkiem centralnym 2009 - 2010 Standard
Zestaw do naprawy przebitej opony 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Zdalne sterownie zamkiem centralnym + Pakiet Fun 2009 - 2010 Standard
Alarm z czujnikiem przechyłu + zdalne sterownie zamkiem centralnym + Pakiet Fun 2009 - 2010 Standard
Felgi aluminiowe 17 KENTAUR z ogumieniem 205/40 2009 - 2010 Standard

Ceny SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I 60KM (benzyna)

maj 2009 - październik 2010 33 500 PLN
luty 2009 - kwiecień 2009 31 900 PLN
sierpień 2008 - luty 2009 33 400 PLN
styczeń 2008 - sierpień 2008 34 900 PLN
marzec 2007 - grudzień 2007 35 900 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.2 12V Junior Hatchback II I 60KM (benzyna)

Inne wersje ii--generacja-i

SKODA Fabia - Wiadomości

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.