SKODA Fabia Hatchback II I (2007 - 2010)

SKODA Fabia Hatchback II  I

Generacja była produkowana od 2007 do 2010 roku. SKODA Fabia Hatchback II I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 44 do 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji SKODA Fabia Hatchback II I wynosi od 60 do 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 155 do 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 10,8 do 16,5 s. Silnik SKODA Fabia Hatchback II I jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 1198 do 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia Hatchback II I przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy SKODA Fabia Hatchback II I osiąga moment obrotowy od 108 do 240 Nm. SKODA Fabia Hatchback II I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia Hatchback II I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie SKODA Fabia Hatchback II I w zależności od wersji silnika, waha się od 4,6 do 7,6 l na 100km. Warto nadmienić, że SKODA Fabia Hatchback II I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1163 litrów. Wymiary samochodu: 3992 mm długości, 1642 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia Hatchback II I

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników SKODA Fabia Hatchback II I

Silniki benzynowe
(2008) 1.6 16V Fun Hatchback II I 105KM
(2008) 1.6 16V Fun aut Hatchback II I 105KM
(2008) 1.6 16V Joy Hatchback II I 105KM
(2008) 1.6 16V Joy aut Hatchback II I 105KM
(2008 - 2010) 1.6 16V Sportline Hatchback II I 105KM
(2008) 1.4 16V Ambiente Hatchback II I 85KM
(2008) 1.4 16V Fun Hatchback II I 85KM
(2008) 1.4 16V Joy Hatchback II I 85KM
(2008) 1.2 12V Ambiente Hatchback II I 70KM
(2008) 1.2 12V Fun Hatchback II I 70KM
(2008) 1.2 12V Joy Hatchback II I 70KM
(2008) 1.2 12V Fun Hatchback II I 60KM
(2008) 1.2 12V Joy Hatchback II I 60KM
(2008) 1.2 12V Start Hatchback II I 60KM
(2007 - 2010) 1.6 16V Classic Hatchback II I 105KM
(2007 - 2010) 1.6 16V Classic aut Hatchback II I 105KM
(2007 - 2010) 1.6 16V Comfort Hatchback II I 105KM
(2007 - 2010) 1.6 16V Comfort aut Hatchback II I 105KM
(2007 - 2010) 1.6 16V Sport Hatchback II I 105KM
(2007 - 2010) 1.6 16V Sport aut Hatchback II I 105KM
(2007 - 2010) 1.6 16V Style Hatchback II I 105KM
(2007 - 2010) 1.6 16V Style aut Hatchback II I 105KM
(2007 - 2010) 1.4 16V Classic Hatchback II I 85KM
(2007 - 2010) 1.4 16V Comfort Hatchback II I 85KM
(2007 - 2010) 1.4 16V Sport Hatchback II I 85KM
(2007 - 2010) 1.4 16V Style Hatchback II I 85KM
(2007 - 2010) 1.2 12V Classic Hatchback II I 70KM
(2007 - 2010) 1.2 12V Comfort Hatchback II I 70KM
(2007 - 2010) 1.2 12V Sport Hatchback II I 70KM
(2007 - 2010) 1.2 12V Style Hatchback II I 70KM
(2007 - 2010) 1.2 12V Classic Hatchback II I 60KM
(2007 - 2010) 1.2 12V Junior Hatchback II I 60KM
(2007 - 2010) 1.2 12V Style Hatchback II I 60KM

Zdjęcia SKODA Fabia Hatchback II I

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.