SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II 100KM

SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II 100KM (diesel) (2006)

SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II 100KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2006 roku. SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II wynosi 100 KM. Silnik SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II osiąga moment obrotowy 240 Nm. SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1016 litrów. Wymiary samochodu: 3970 mm długości, 1646 mm szerokości, 1436 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II 100KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II 100KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II 100KM (diesel)

Długość od 3970 mm do 4073 mm
Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1436 mm do 1466 mm
Masa własna 1145 kg
Masa całkowita 1660 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II 100KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2006 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2006 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2006 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. mech. 2006 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2006 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2006 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2006 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2006 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2006 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2006 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II 100KM (diesel)

czerwiec 2006 - grudzień 2006 52 490 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.9 TDI Tour de France Hatchback II 100KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda Scala czy Fabia Combi? Czy warto kupować droższą Scalę, skoro rodzinna Fabia może spełnić oczekiwania?
Do niedawna wszechstronność i cena determinowały Skody jako pojazdy flotowe. Ostatnio w gamie marki pojawiła się kompaktowa Scala, która oferuje wiele innowacyjnych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i technologii. Jednak czy warto dopłacać ponad 16 tys. zł do segmentu C, skoro miejska Fabia występuje w praktycznej odmianie Combi?

Najtańsza Skoda do miasta - czy można mieć nowy samochód za 350 zł miesięcznie?
Auta z segmentu A i B są bardzo dobrym wyborem do miasta. Dlaczego? Są zwinne, pakowane, oszczędne i rozsądnie wycenione. Sprawdzamy, co oferuje Skoda Fabia oraz Citigo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.