SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 80KM

SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 80KM (diesel) (2006)

SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 80KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2006 roku. SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 wynosi 80 KM. Silnik SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 1422 cm3.

Cały układ napędowy SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 osiąga moment obrotowy 195 Nm. SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 to diesel.

Warto nadmienić, że SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1016 litrów. Wymiary samochodu: 3970 mm długości, 1646 mm szerokości, 1436 mm wysokości.

Opinie o SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 80KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 80KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 195 Nm
Pojemność skokowa silnika 1422 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 3
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 80KM (diesel)

Długość od 3970 mm do 4073 mm
Szerokość 1646 mm
Rozstaw osi 2462 mm
Wysokość od 1436 mm do 1466 mm
Masa własna 1130 kg
Masa całkowita 1645 kg

Wyposażenie SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 80KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
MSR - układ przeciwblokujący przy hamowaniu silnikiem 2006 Standard (indywidualny)
Lakier czarny Magic 2006 Standard (pakiet)
Mech. regulacja położenia kierownicy 2006 Standard (indywidualny)
Osłona przestrzeni bagażowej 2006 Standard
Dywaniki - wykładzina 2006 Standard (indywidualny)
Dual Rate - system wspomagania nagłego hamowania 2006 Standard (indywidualny)
Lakier żółty sprint 2006 Standard (pakiet)
Lakier srebrny Diamond 2006 Standard (pakiet)
Siedzenia sportowe - przód 2006 Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 14 z ogumieniem 185/60 2006 Standard (indywidualny)

Cena SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 80KM (diesel)

czerwiec 2006 - grudzień 2006 50 490 PLN

Zdjęcia SKODA Fabia 1.4 TDI Tour de France Hatchback II 1.5 80KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

SKODA Fabia - Wiadomości

Skoda uruchomiła internetowy salon - można kupić samochód nie wychodząc z domu. Zobacz najlepsze oferty
Skoda jest nie tylko liderem polskiego rynku motoryzacyjnego, ale wdraża innowacyjne formy zakupu. Dzięki temu nie trzeba wychodzić z domu, by skonfigurować wymarzony egzemplarz i po kilku dniach odebrać kluczyki. W dodatku właśnie trwa wyprzedaż, więc wybraliśmy dwie oferty, na które warto zwrócić uwagę.

Te trzy bestsellery Skody sprzedają się najlepiej. A teraz są tańsze o nawet 10 tys. zł
Skoda od wielu lat nie ma sobie równych na polskim rynku. Każdego roku piastuje pozycję lidera, na co ogromny wpływ mają Fabia, Scala i Octavia. Popularne samochody z bieżącego rocznika przeceniono, dzięki czemu oferta jest obecnie wyjątkowa. Sprawdzamy, co bestsellery mają do zaoferowania.

Opinie Moto.pl: Skoda Fabia R5. Takiego oblicza Skody nie znaliście. Jeździliśmy rajdową Fabią R5
Skoda sukcesywnie stara się budować wizerunek marki wszechstronnej. Na rynek wprowadza modele w specyfikacji Sportline, a także święci triumfy na rajdowych trasach. Zaliczyliśmy przejażdżkę Fabią wartą ponad milion złotych.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Skoda Fabia w nowych wersjach - sportowa Black i wygodniejsza Comfort Plus
Skoda właśnie wprowadza nowe pakiety wyposażenia do oferty miejskiej Fabii. W konfiguratorze pojawił się sportowy pakiet Black i jeszcze bardziej komfortowa odmiana Comfort Plus.